wtorek, 20 marca 2012



Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu ma blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Postanowiłam tym razem też się w to pobawić. Nie wiem czy to będzie stała akcja dla mojego bloga czy tylko jednorazowa, w każdym razie dzisiaj przedstawię spis moich ulubionych wydawnictw. Powodów dlaczego je lubię nie będę wymieniać, bo jest ich wiele, stworzę tylko ich listę. Kolejność jest alfabetyczna.
  1. Amber
  2. Edgard
  3. G+J
  4. MAG
  5. Muza
  6. Otwarte
  7. Prószyński i S-ka 
  8. Rebis 
  9. Świat Książki 
  10. Znak 
Mogłabym w sumie wymienić jeszcze kilka, ale jak dziesięć do dziesięć ;) A wy, jakie wydawnictwa lubicie? Moja lista pokrywa się z Waszą czy raczej nie koniecznie?

Wiem, że ostatnio troszkę się leniłam z recenzjami, ale brakowało mi czasu, już niedługo pojawi się ich kilka, bo jestem w tyle i jeszcze trochę to zapomnę o czym były książki o których chciałam Wam napisać ;)

Categories:

2 komentarze:

  1. Ze Światem Książki sie zgadzam, a reszty to tak prawie nie znam. Zapraszam na nn. [http://z-nosem-wsrod-ksiazek.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  2. Super top 10. Moje wyglądałoby prawie identycznie.

    OdpowiedzUsuń