sobota, 27 października 2012

Od ostatniego prezentowanego stosu minęły prawie dwa miesiące! Długo zbierałam się do sfotografowania wszystkich przybyłych do mnie pozycji i nareszcie po tak długim czasie mi się udało! Mam nadzieję, że niczego nie pominęłam ;)


Od lewej:
  1. Diet coaching. Poradnik dla wiecznie odchudzających się - od Samo Sedno (RECENZJA)
  2. Techniki samorozwoju - j.w.  (RECENZJA)
  3. Zemsta - od wortalu zaczytajsie.pl (RECENZJA)
  4. Pretty Little Liars. Kłamczuchy - od Gandalfa w ramach współpracy (RECENZJA)
  5. Pola - od wortalu webook.pl (RECENZJA)
  6. Wszystko przed nami - j.w. (RECENZJA)
  7. Giń - wersja finalna książki od Fabryki Słów (RECENZJA)
  8. Po trzecie dla zasady -  od Fabryki Słów (RECENZJA)
  9. Nikomu nic nie mów - od ZwB
  10. Podróżuj, módl się i kochaj - dziadek podrzucił ;)
  11. Egipt. Oazy w cieniu piramid - od grupy wydawniczej Helion (RECENZJA)
Od prawej:
  1. Strategie geniuszy. Myśl jak Albert Einstein - od grupy wydawniczej Helion (RECENZJA
  2. Superskuteczne strategie opanowywania języków obcych - j.w. (RECENZJA)
  3. Fotograf w podróży - j.w. (RECENZJA)
  4. Afryka, moja miłość - od wortalu zaczytajsie.pl (RECENZJA)
  5. Kobieta na krańcu świata 3 - przy okazji realizowania bonu w Gandalfie zakup dla siebie i mamy
  6. Wałkowanie Ameryki - od grupy wydawniczej Helion (RECENZJA)
  7. Ostatni maraton - j.w. (recenzja wkrótce)
  8. Żelazny cierń -  od Gandalfa w ramach współpracy 
  9. Moc pewności siebie - od grupy wydawniczej Helion (RECENZJA)
  10. Rio Anaconda - prezent imieninowy od babci
+ Tajski epizod z dreszczykiem, który znalazł już nowego właściciela i nie załapał się na zdjęcie ;) (RECENZJA)

Dodatkowo w moje łapki (dzięki kochanemu tatusiowi) wpadła płyta Piaska z autografem! ;)

Widzicie coś ciekawego dla siebie? Mi udało się poznać wiele naprawdę fantastycznych tytułów i mam nadzieję, że tak samo będzie przy następnym stosiku!! :)

Categories: ,

23 komentarze:

  1. Widzę, że przybyło Ci wiele nowych książek :) Najbardziej zainteresowała mnie "Pola".

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogaty stos ;) widzę, że większość już przeczytana, ale życzę jeszcze więcej ciekawych pozycji :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, widzę, że znaczna większość tego stosu jest już przeczytana ;) Ale i tak jest wspaniały! Zazdroszczę "Żelaznego ciernia" *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Giń i Po trzecie dla zasady x3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, gratuluję płyty z autografem;) Poza tym całkiem ładny stos;) Ale jak dla mnie za dużo poradników, a za mało powieści;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podróżniczo-poradnikowy stosik. Sporo książek mi się podoba, Kobieta na krańcu świata do tego stopna że sama niedawno kupiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, naprawdę sporo tych pozycji się u Ciebie uzbierało. ;) Widzę, że na nudę nie masz co narzekać. I oto chodzi!
    Kilka pozycji na pewno bym Ci podebrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile książek! Najlepiej wszystkie bym ci podkradła ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę zwłaszcza Martyny Wojciechowskiej, nie miałam okazji przeczytać jej książek, a chętnie bym to zrobiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam tę płytę jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. "Kłamczuchy" czytałam i bardzo miło wspominam. Reszta książek jeszcze przede mną. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny stos! "Giń" to na pewno coś ciekawego i na pewno po to sięgnę :) a "kłamczuchy" już czekają na swoją kolej :)zacznę czytać jak tylko skonczę zaczęte lektury :) nie mogę się doczekać tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Po trzecie dla zasady" - to mam nadzieję przede mną :) Sama ostatnio nie mogłam się powstrzymać i będąc w Empiku kupiłam "Kłamczuchy" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże, co za stos ! Miłego czytania ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, oj, polecam Żelazny Cierń! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stosy ;) Życzę miłej lektury.
    Zapraszam do mnie: http://mipropiabiblioteca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie interesuje książka Wojciecha Cejrowskiego, ale jeszcze nie miałam okazji jej czytać. Będę musiała się wybrać do biblioteki. Czytałam "Fotografa w podróży", typowa książka dla podróżników, bardzo dla nich przydatna w każdym bądź razie.

    Dzięki za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Książki Cejrowskiego są bardzo fajne i ciekawe, jednak jego nie za bardzo lubię...
    Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo, "Giń" bardzo bym chciała :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń